Başkan Şayir: Herkese faydası olacak projelere imza attık

Dilovası Belediye Başkanı Hamza Şayir göreve geldiği günden beri ilçe genelinde yapılan çalışmaları sunum eşliğinde değerlendirdi. Toplantıda 54 projeyi tanıtan Başkan Şayir, “Halkımız için ne gerekiyorsa değil elimizi taşın altına, gövdemizi taşın altına koyarız. Seçim beyannamemizde olan ve olmayan hayata geçirdiğimiz ve geçirilecek olan projelerimiz ilçe halkımıza hayırlı olsun” dedi.

Yasemin Kaya
Yasemin Kaya Tüm Haberleri
Haber albümü için resme tıklayın

Dilovası Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen 2 Yıl Değerlendirme Toplantısına, Belediye Başkan Yardımcılarından, Muhittin Gültekin, Sinan Yaşar, Edip Bingöl, Fazıl Polat, AK Parti İlçe Başkanı İlhan Yıldırım, MHP İlçe Başkanı Mehmet Emin Yıldırım, AK Parti Meclis Üyeleri ve belediye çalışanları katıldı.

“ÖĞRENCİLERİMİZE 10 BİN ADET TABLET DAĞITTIK”

Eğitime verdiği destekle birçok kesimin takdirini kazanan Başkan Şayir öğrencilerin eğitimine katkı sağlamak amacıyla, belediye dışında şahsi girişimleri sonucu öğrencilere yapılan yardımların mutluluğunu da yaşadığını ifade ederek, “Daha iyi bir Dilovası için 2 Yıl içerisinde ilçemizde çok fazla yatırım yaptık, birçok projeyi hayata geçirdik ancak eğitime biraz daha ağırlık verdik.” dedi.

DİLİSKELESİ FUTBOL SAHASI

Toplam 54 proje içerisinden 33 projenin tamamlandığını kalan 21 projenin de çalışmalarının devam etiiğini ifade eden Başkan Şayir, tamamlanan ve devam eden projeleri hakkında şu ifadelere yer verdi; "Diliskelesi Halı Saha projemizde çok güzel temiz havanın bol yeşil alanın bulunduğu bir çalışmamızın faaliyeti halen devam ediyor. Buraya bir anaokulu da kazandırmak için girişimlerimizi başlattık. Tamamlandığında vatandaşlarımız buraların imkanlarıyla rahat etmiş olacak”

CADDE SOKAK AYDINLATMALARI VE ALTYAPI PROJELERİ

Dilovası’nda göreve gelir gelmez cadde sokak aydınlatmalarımıza, altyapı çalışmalarına başladık. Burada belediyemize desteklerini esirgemeyen Büyükşehir Belediye Başkanımız Tahir Büyükakın’a ve ekibine ayrıca İSU Genel Müdürü Ali Sağlık’a ve personellerine teşekkürlerimizi sunuyorum.

GEBKİM ANAOKULU

Burada küçük kümes hayvanlarından tutun oyun alanlarına kadar sadece teorik bilgilerin yer almadığı hayvan sevgisini öğreneceği bitkileri tanıyacakları bir okul olacak. Burada her bir sınıfın içerisinde çocukların öğreneceği oyun oynayabileceği ayrı ayrı sınıflar da olacak. Burada emeği geçen sanayi ve işadamları girişimcilerimize emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum buradan. Burada çocuklarımız “Yaparak-yaşayarak öğrenme” modelini hayata geçirebilecek. Bu da çocuklarımızın gelişimine büyük katkı sunacaktır. Buradan çocuklarımızın eğitimi için hiçbir destekten kaçınmayan Valimiz Seddar Yavuz’a Milli Eğitim Müdürlüğümüze teşekkürlerimi sunuyorum bu okullarımızın yapılması açısından hiçbir desteklerini esirgemediler.”

AİLE DANIŞMANLIK VE KARİYER -İSTİHDAM MERKEZİ

Bununla ilgili ilçemiz genelinde her türlü desteği vatandaşlarımıza sunuyoruz. İş arayan vatandaşlarımıza, ilgili oldukları alanlar ve yapabilecekleri işler konuşan kariyer yönlendirmesinde bulunularak, belediyemiz sanayiciler ve İŞKUR yetkilileri ile görüşerek yaklaşık 1300 kişinin işe yerleşmesine vesile olduk.

EKMEĞİMİ PAYLAŞIYORUM PROJESİ

Büyükşehir Belediye Başkanımız Tahir Büyükakın da destekleri ile ihtiyaç sahiplerine sıcak ekmek desteği sunuyoruz.

SEDAŞ HİZMET BİRİMİ

Mahallelerinde eksiklikler olan vatandaşlarımız abonelik konusu da dahil olmak üzere belediyemizdeki SEPAŞ birimimize gelerek taleplerini sunuyorlar. Ekiplerimiz bunları not alarak gerekli yerlere ulaşıp hizmet götürüyor.

"TAVŞANCILA VE KÖSELERE PTT AÇTIK"

Vatandaşımızın Tavşancıl ve Köseler bölgesinde para çekebileceği bir atm yoktu. Bu durumdan muzdarip olan halkımız bu durumu bize iletti. Bankalarla görüştü köy gibi yerlerde belli bir sayın olması gerek deyince biz de çareyi PTT’de bulduk. Yetkililerle görüşerek bu iki bölgeye PTT diktik.

"ARAÇ FİLOMUZU GÜÇENDİRDİK"

Müjdeyi de vereyim belediyeler birliğinde bir iş makinasını daha belediyemize kazandıracağız. Araç filomuzu güçlendirdik. Eksikliklerimizi tamamlayarak ilçemizde hizmetlerin akmaması için ekipman ve araç desteğini elimizden geldiğince tamamlamaya devam ediyoruz.

DİLİSKELESİ TREN İSTASYONU

Burada bunun eksikliğinin yaşandığını hissettik ve ulaşımda kolaylık da hayatımızın en önemli noktalarından biri. Biz bakanlıkla gerekli görüşmeleri yaparak Ada Treni Seferleri’ni başlattık.

"HER HANEYE PATATES SOĞAN DAĞITTIK"

Ben bunu eşime de danıştım, bana koli gelse istemem ama patates soğan geri çevirmem deyince, daha yararlı olur dediği için dikkate aldık. Mutfakta en gerekli sebzelerden biridir. Bu nedenle çuvalla patates soğan dağıttık.

"HER EVE MASKE DAĞITTIK"

Pandemide daha kimsede maske olmadığı dönemlerde burada maske tedariki yaparak, Dilovası’nda her eve maske ulaştırdık.

TIR PARKI

TIR şoförlerimiz araçlarını park edecekleri yer açısından büyük mağduriyet yaşıyordu. TIR Parkı’nı hayata geçirdik. Bunlar biten projelerimiz oldu.

DEVAM EDEN PROJELER

TAVŞANCIL TARİHİ EVLER RESTORASYONU

Burada bakanlığımız ve Büyükşehir Belediyemiz tarihi evlerimizin restorasyonu için harekete geçmek istedik. Buradan kalkıp Cumalıkızık’a tarihi evleri görmeye gitmenize gerek kalmayacak. Burada Ulu Önder Atatürk’ün silah arkadaşı Yahya Kaptan’ın mezarı da var burada. Yahya Kaptancıları, Atamızı seven halkımızı buraya bekliyorum. Sırf buraları görmeniz için sizleri buraya bekliyorum.

MİLLET BAHÇESİ PROJESİ

Yapımına başlamak için eli kulağında olan bir projemiz. Burada mesire alanları, çocuk oyun alanları, futbol sahası, voleybol oyun alanları, yürüyüş parkurları gibi sayamayacağım kadar çok çeşitli alanlar olacak. Her an kazma vurulabilecek bu bölgede.

TEPECİK KENT MESİRE ALANI

Vatandaşlarımızın yürüyüş yapabileceği, piknik yapabileceği açık havada dinlenebileceği bir mesire alanı yapacağız. Bu konuda da yakında yapım başlayacak bu bölgede.

SIFIR ATIK PROJESİ

Bu projemize çok önem verdik. Çocuklarımızı ve ailelerimizi bilinçlendiriyoruz. Sıfır Atık sayesinde geri dönüşüme kazandırılan çok fazla ürün de elde ederek hem doğayı koruyarak hem de üretimde tasarruf sağlıyoruz.

FUTBOL SAHASI TAMİR VE ONARIMI

Bu projelerimizi hayata geçirirken belki yapamayacağımızı düşünenler olmuştur ama biz daha çok çalıştık Ankara yollarını çok aşındırdım, Büyükşehir’e gittim geldim elhamdülillah 54 proje dedik sadece seçim beyannamemizde var olan projeler 54 tane değildi onun dışında da 20 proje ekledik. 32 projemizin tamamı bitti. 22 projemiz hali hazırda ve bunun dışında da var olan 20’den fazla projelerimiz de hayata geçireceğiz inşallah” diyerek sunumunu tamamladı.

29 Haz 2021 - 13:50 Kocaeli/ Dilovasi- Gündem

Muhabir Yasemin Kaya

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Star Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Star Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Star Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Star Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

Kocaeli Markaları

Star Kocaeli Gazetesi, Kocaeli ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (532) 250 86 41
Reklam bilgi

Anket Koronavirüs aşısı vakaları bitirebilecek mi?